Torsdag

Redovisning i förmiddags, gick sådär faktiskt.. Känner att jag inte fått fram bra grejer.. Måste ändra en del till inlämningen känner jag.

När jag kom hem gick jag ut o sprang, gick halva för jag får så tungt att andas. Tror jag har en låsning i bröstryggen eller nått liknande som gör att andningen blir jobbig. Måste gå till nån som kan knäcka till det snart. Jaja vr ute o rörde på mig iaf :-)

Sen diskade jag, lagade mat, kikade på halv åtta hos mig (hon hade sååååå fint hem) och big brother och nu tittar jag på biggest loser Sverige. Slejman är GRYM! Från skövde också såklart ;-)

Ska packa inför helgen sen. Ska ta bussen till Växjö imorgon vid tolv. Åker tåg därifrån till Hässleholm där pappa hämtar upp mig med bilen o sen kör vi till Ystad. Mysigt att träffa F&F!
På lördag blir det namngivning för Leon o då får jag träffa honom, sis o max - ska bli mysigt de å :-)

Hoppas ni haft en bra dag! Bjuder på en bild på mig från soffan ;-)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/505691/images/2012/pic_193043128.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0