Torsdag

Hej på er.

Dålig uppdatering IGEN! Jag har verkligen fullt upp nu och då hamnar bloggen lite åt sidan. Hoppas ni som följer kan ha lite överseende med detta och jag ska försöka bättra mig.

Veckan har gått snabbt och det har vart långa dagar. I måndags kom jag hem vid sju och i onsdags vid halv sju. Man är trött men det är väldigt roligt och intressant :) Praktiken går bra tycker jag och det är roligt, mycket lärorikt och väldigt kul att få testa på.

Idag åkte Markus hem till Gävle och kommer inte tillbaka förrän om 1 ½ vecka. För att vara ärlig känns det lite tufft, speciellt inför nästa vecka när jag har både praktik i veckan och jobb på helgen. Men det är bara o kämpa på! Är glad för hans skull att han får en möjlighet att vara hemma nu någon vecka på våren eftersom han inte har möjlighet till det annars.
Vi försöker ju också hitta en utomlandsresa i påsk. Så förhoppningsvis kan vi få det bokat o då har jag en stor grej att se fram emot när han kommer hem :D

Ikväll ska jag fixa det sista inför morgondagen och packa väskan eftersom jag ska till Skövde imorgon. Ska bli skönt att komma hem lite. Imorgonkväll ska jag äta middag hemma hos mamma och även mormor och morfar kommer vara där. På lördag åker jag till min syster och barnen och sover över där. Längtar som en tok!


Hoppas ni får en skönkväll i det härliga vårvädret!


Älskling hade dukat upp fint igår när jag kom hem vid halv sju. Fick fina blommor också. Han är för bra den där karln!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0