Tisdag

Idag har jag skrivit min inlämningsuppgift, eller rättare sagt halva. Det var den delen som skulle redovisas på torsdag så imorgon gäller det att öva lite så jag säger nått bra inför klassen i övermorgon ;-) jag har inte microsoft office, jobbigt när man behöver skriva uppgifter o göra presentationer. Pappa kunde dock hjälpa mig så jag skickade över det som skulle vara på powerpointen och han skickade tillbaka en snygg presentation. Tack pappa! :)

Har kikat på tv under kvällen, det går så många bra program nu alltså!! Ikväll var det top model sverige, despo och BB. Imorgon väntar mästerkocken och greys :)

Imorgon åker också Markus till Åre som jag nämnde igår och han har packat för fullt ikväll. Även fast man säkert saknar honom lite när han är borta så är jag så glad för hans skull just nu. Han är så glad och ser fram emot resan så man kan inte göra annat än o glädjas med honom. Fast det hade jag väl gjort ändå, blir kul att komma iväg med grabbarna en helg :)

Å jag min lyllo ska få träffa många saknade i helgen, längtar!

Nu blir det sovtajm! Imorgon har vi VFU-info och efter det blir det löpning o plugg. Puss o natti

Älskling packar och vår goda mat ikväll ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0