TAIF kvar i allsvenskan

YES - grabbrna klarade sig kvar i allsvenskan! Det känns så underbart skönt :-)

Så både idag o imorgon blir det party så det sjunger om det :-) ska bli så kul! Ikväll ska vi tjejer träffas o äta hos Pillan innan vi åker in till Växjö o möter upp grabbrna som varit i ljungby o spelat match mot troja. Imorgon vet jag inte vad planerna är än men alkohol ska konsumeras i vilket fall ;-)

Nu är jag påväg till skolan o ska vara där till tre... Längtar redan till jag slutar :P

Hoppas ni får en bra helg.

Bästa <3


Kommentarer
Postat av: Lars ( tarssan ) Broman

Kunde de vara Markus ( Mackan ) jag såg på bild

eller va de en Rymdvarelse !



Grattia i alla fall Moffe

2012-03-02 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0