Slut på helgen

Hej hopp!
Haft en skön helg i Skövde med mina nära o kära. Det var skönt att komma bort lite från lilla tingan o få hälsa på där hemma :)
I fredags åt jag fisksoppa hemma hos mammas familj med mormor o morfar. Blev ganska tidig kväll. I går morse åkte jag till sis o spenderade dagen med henne o mina små godingar. Man blir alldeles varm i hjärtat när man är påväg o möter dem o Joline ser mig. Hon skiner upp som en sol o springer allt vad hon kan o slänger sig i famnen. Det är kärlek :) vi hade en bra dag i solen med mycket lek o bus. Fikade även med Jessica, Mickan o Madicken på Förr, det var riktigt kul de å :)
Idag sa jag hejdå till mina småttingar o sis, sov hos dem i natt. Gick sedan o mötte upp Mikaela för en fika och efter det lunchade jag med tapper o sahlberg :) jättekul att träffa lite vänner också o sitta o tjöta om allt möjligt :)
Åkte snabbt förbi mamma o bror för att säga hejdå innan jag styrde bilen mot Tingan igen.

Kom hem vid halv sju ungefär o det var så trist att komma hem till en tyst lägenhet :( saknar min bästa vän o sambo lite redan faktiskt. Vanligtvis springer han runt o grejar o dansar o sjunger och ibland blir jag galen på det. Men nu vill jag ju naturligtvis inget annat än att han ska komma hit o greja igen.
Jag är lite löjlig som inte vill vara själv men kan bara inte hjälpa det ;) är ingen människa som gillar att vara ensam även fast det kanske är nyttigt att vi är ifrån varandra lite grann ibland.
Äh de e bara o kämpa på, om en vecka kommer han äntligen hem o höjer volymen här hemma igen :)

Nu kikar jag på BB o har det bra. Imorgon börjar veckan som kommer bli väldigt rolig men tuff eftersom det inte blir en ända ledig dag:) Blir tidig sängdax ikväll!

Puss på er o här kommer lite bilder

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/505691/images/2012/pic_195545752.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/505691/images/2012/pic_195546256.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/505691/images/2012/pic_195546266.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/505691/images/2012/pic_195546282.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0