Onsdag

Idag är det onsdag och snart har halva veckan gått, skönt tycker jag som börjar längta lite smått till måndag nu :)

Har haft det ganska tufft sen jag skrev sist. Illamåendet var inget tillfälligt utan det dröjde bara någon timma innan jag spydde första gången. Blev ett antal gånger under kvällen och natten. Usch det var inget kul alls. Igår var jag rättså trött efter natten men jag klarade mig undan hinken iaf. Har ätit väldigt dåligt och har fortfarande lite svårt att få i mig men annars mår jag bra just nu. Tror det är svårt att äta eftersom man inte ätit nått på ca 1 ½ dygn.

Idag har jag i vilket fall ätit lite nudelsoppa och ska motvilligt ställa mig vid spisen alldeles strax. Fy fan vad tråkigt det är att laga mat till sig själv, haha. Har inte lagat mat än sen M åkte men nu måste jag verkligen så jag får i mig lite ordentligt.

Annars har jag haft en bra dag. Har städat hela lägenheten så den är fri från magsjukebaciller och sen har jag vart ute på en kort prommis för att få lite frisk luft. Pluggade även lite och nu väntar jag på att Sverige mästerkock ska börja. Kikar lite på Brynäs nu så länge och ska som sagt ge mig ut till köket alldeles strax.

Jag och Markus bokade resa igår också :D Till Egypten far vi den 5e april. Om en vecka och en dag alltså!! Som jag längtar, ska bli så underbart skönt att åka härifrån lite o få sol på sig och få njuta en vecka med min man.

Imorgon är det tillbaka till praktiken igen som jag vart hemma från i två dagar nu. Ska bli jättekul =)

Hoppas ni får en fin kväll och missa för guds skull inte Greys kl nio ;)

Pussis


Snart i värmen igen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lång onsdag....

2012-04-01 @ 18:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0