Måndag

Hallå på er.

Idag har jag vet i skolan en stund på dagen. När jag kom hem var jag ute o sprang 5 km och efter det lagade jag mat till oss. Nu sitter vi och kikar på Filip & Fredrik, det är ju så jäkla bra!

Helgen har som sagt vart bra. I fredags var vi hemma hos Pillan och åt tacopaj o förfestade. Vi mötte upp grabbarna på Lagerlunden vid elva o sen var det party till stängning.
I lördags gjorde jag storfrukost med pannkakor, ägg och bacon. Underbart gott! Vi gick sedan en prommis in till byn och åt lunch. På kvällen var vi hos Rolle o förfestade och efter det var det utgång för de flesta men vi valde att stanna hemma.
I söndagsmorse kl åtta knackade vi på Josas dörr för att kolla på vasaloppet. Stackarn hade bara hunnit sova tre timmar men efs de bestämde kvällen innan att vi skulle komma då så höll vi vad vi lovade ;-) det var mysigt och vi åt våfflor och färska frallor!

I veckan blir det mycket plugg o till helgen åker jag till Skåne för att gå på Leons namngivning. Ska bli mysigt att träffa lite delar av familjen :-)
Markus åker till Åre på lagresa på onsdag och stannar där till söndag så då blir jag ensam hemma ngr dagar också innan helgen.

Sov så gott sen alla! Puss

Några av grabbarna i fredags och vår storfrukost :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0