Måndag

Klockan är sju och det är fortfarande jätteljust ute. Gud va härligt! Satte mig i solen en stund när jag kom hem och samlade lite fräknar, får passa på imorgon också när det såg ut att bli bra väder :)

Har haft en bra dag på praktiken. Just nu mår jag tyvärr sådär :( Jag mår illa och är snurrig, vetisjutton vad det är. Hoppas det går bort innan det är läggdags och om inte, till imorgon. Men det gör det nog, måste bara vara nått tillfälligt. Kan kanske bero på att jag druckit o ätit lite dåligt idag. Nu försöker jag få i mig lite ägg och yoghurt med banan iaf.. orkade inte laga riktig mat idag.

Kikar för fullt på resor och det är så kul. Känns som om vi kommer hitta något iaf och jag längtar som en tok efter att få komma iväg och få njuta av lite värme i en vecka.

Hoppas ni alla har haft en bra dag och njut ordentligt av vår härliga vårvärme medan den är här =)



Jag o M i Lanzarote förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0