Torsdag

Hej hopp!
Idag var egentligen min sista dag på praktiken men jag var ju magsjuk två dagar för några veckor sen så ska dit nästa fredag också för att ta igen en dag :) det känns bra för jag hann inte riktigt säga hejdå idag då en av mina lärare från universitetet var där och examinerade mig. Det gick bra o jag fick godkänt av både henne och min handledare på skolan. Känns jättebra :-) sen fick jag en ihopgjord bok av teckningar från alla små söta o goa barn i klassen, blev alldeles tårögd :') jättefint var det verkligen. Men som sagt, ska dit nästa fredag igen så det känns kul!

Annars har jag gått prommis idag och vi har packat inför helgen efs vi ska till skövde. Ska bli såååå kul :D på lördag är det krusses 25 års fest på bogrens, vilket egentligen är anledningen till att vi åker dit i helgen. Men ska bli superkul att träffa familjen o de ska bli så mysigt att krama om mina små godingar imorgonkväll :-))

Nu ska vi sova. Har redovisning imorgon också :)

Förresten. Ska lägga upp lite bilder här från egypten men har nu iaf lagt upp alla på facebook så om ni är intresserade kan ni gå in där o kika så länge :)

Puss o kraaaam


Kommentarer
Postat av: Molski

Fan vad det dammar här inne!

2012-05-22 @ 22:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0