Halllåhallå

Hej allihop!

Nu är vi hemma från Egypten igen. Vi kom i torsdagskväll och helgen har gått grymt fort, har haft fullt upp. I fredags hade vi redovisning i skolan och sedan klassfest på kvällen så jag stannade kvar i Växjö. Klassfesten var riktigt rolig :)
Igår tog jag sovmorgon och sedan grejade jag lite och på eftermiddagen åkte jag iväg för att förfesta lite innan det var dags för Magic Day i Nelson Garden Arena. Kvällen var grymt rolig och jag var så imponerad av alla dansare, superduktiga! Även komikern Tomas Pettersson levererade och Magnus Carlsson ;)

I morse åkte Markus till Gävle för att se Brynäs ikväll som förhoppningsvis tar hem smguldet. Riktigt kul för honom om de vinner så han får va med om det nu när han åkte upp för att kika :)

Resan var jättebra, vi hade det varmt och skönt. Tyvärr var maten sådär men vi hade en italiensk restaurang på hotellet som vi ofta åt på, pizzan där kostade cirka 40 kr så det var helt okej ändå. Annars var allt superbra :) Hotellet var fint och vi var på två utflykter. En jeepsafari i öknen, eller ja, vi åkte fyrhjuling. Macko körde och jag satt bakom. Häftig upplevelse var det! I onsdags var vi på snorklingsutflykt vilket också var roligt trots att jag var livrädd för att träffa på en haj, haha:).

Imorgon börjar praktiken igen vilket ska bli jättekul :) Två veckor på praktik nu sedan har vi en månad i skolan sedan sommarlov, herregud vad tiden går fort!
Markus kommer hem imorgon eller på tisdag igen. Ska bli skönt att få lite ordning här hemma efter det, känns som det är mycket farande och flygande för oss båda och jag känner att man behöver komma lite till ro nu och komma in i lite rutiner igen.

Ikväll hoppas jag att ngr av grabbarna kommer hem hit för lite matlagning och hockey. Kul med lite sällis =)

Ska lägga ut fler bilder från resan när vi lagt in bilderna från kameran på datan. Nu får ni nöja er med ngr från min mobil så länge :)

Ha en skön eftermiddag/kväll! PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0