What a summerday

Jag kan inte nog berätta för er vilken kärlek jag hyser till riktiga sommardagar.
Solens strålar smyger sig in mellan persiennerna och lyser en rakt i ansiktet. Man vaknar upp. Man tittar ut genom fönstret och ser att solen står på klarblå himmel. Man känner sig lycklig.
Så hade jag det idag och vilken underbar känsla det ger bara av att tänka tillbaka på det ögonblick när jag vaknade.

Min kära syster ringde nyss och berätta att hon var påväg hit för att få lunch. Hon tyckte att vi skulle äta pannkakor och det gick jag med på.
Efter hennes visit ska jag bara steka i solen. Och det ska bli otroligt nice. Bara mysa ute i solen och ta ett dopp då och då. Gud vilken underbar dag.
Den underbara dagen tar dock slut vid sex för då börjar jag jobba. Inte för att jag inte tycker om mitt jobb, för oftast så gillar jag verkligen det. Men just nu när solen är här och det är som varmast är det inte kul att stå där inne.

Hörs senare.


My beautiful sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0